مصوبه مجمع الکترونیکی بورس

تاریخ انتشار خبر دوم اردیبهشت ۱۳۹۹ خبرنگار کد ۲۰۴۸ ایرنا. زیرعنوان و بخشی از متن- "امروز دوم اردیبهشت ماه، محمد علیزاده، مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار طی ابلاغیه ای خطاب به کلیه شرکت‌های ثبت شده نزد سازمان و کلیه حسابرسان معتمد سازمان بورس، دستورالعمل نحوه حضور و اعمال حق رای به صورت الکترونیکی در مجامع عمومی شرکت‌های ثبت شده را ابلاغ کرد. به گزارش روز (سه‌‍شنبه) پایگاه خبری بازار سرمایه ایران، این دستورالعمل در تاریخ ۷ اسفند سال گذشته تصویب شده بود. براساس این مصوبه مجمع الکترونیکی، مجمعی است که حضور مشارکت‌کنندگان در آن، توامان به طور فیزیکی و الکترونیکی امکان پذیر بوده و رای به شکل الکترونیکی ثبت و اعمال می شود. شایان ذکر است، حسن قالیباف رییس جدید سازمان بورس پیش از این و در روز معارفه خود با اشاره به لزوم برگزاری مجامع الکترونیک، تاکید کرد: کرونا امروز درس‌های فراوانی را پیش‌روی ما گذاشته و نباید اجازه داد مجامع شرکت‌های بورسی به تنفس بخورد".

آقای حسن قالیباف رییس بورس؛ احتمالا کرونا و بورس و اینترنت به ما خواهند آموخت که «کلاه‌برداری ها و غارت ثروت ملی» چگونه در قالب یک پروتکل بهداشتی- امنیتی به مردم یک یا چند کشور تحمیل شده و دولت های مستشاری و غیرقانونی، رهبری تروریسم اقتصادی شبه قانونی را به سود یک گروه محدود خودی در خارج کشور، به سود همان کشورهایی که برایشان کار و در آن زندگی می‌کنند، عهده دار می‌شوند.


تاریخ روز جاری یکم مرداد ۱۳۹۹. تهران. مهدی حیدریان.

نظرات